*Host*

Postat: 2009-11-16 - Kl: 14:05:44 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Det där när folk låtsas hosta sånt skit löjligt medan dom säger något är sjukt oldschool nu, I lördags när jag och min syster var på väg hem till min pappa så gick vi förbi ett gäng små tjejer och små killar. När vi gått förbi hostar en av tjejerna medans de säger skabb, jag menar hur vågar tjejen? hon måste ha en rejäl cp skada. Jag tar i allafall ingen skit, så jag skriker till gänget, "vad sa du till oss?" Då börjar det lilla gänget små springa och sedan hör man att de skriker "Det var inte jag" blablabla. Jag skiter väl i vem det var, tycker bara att det är onödigt att leka tuff ifall man inte är det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: