HOST

Postat: 2009-11-26 - Kl: 18:26:21 - Kategori: Henrietta - Kommentera
När blev bdb en fjortis sida? HAHAHAH. känns ju lönt att säga så, dissar tjejen sig själv kanske. & nej. Jag läser inte denna tjejens blogg. Fick uppgifter utav en annan. De som kallar BDB en "fjortissida" kan inte ha mycket för sig, tjejen dissar ju antagligen sig själv i och med att hon verkar vara medlem på sidan? & eftersom jag är så otroligt snäll så låter jag tjejen vara med på min blogg. Jag tycker inte bdb är en fjortissida. För bara för att där finns fjortisar så gör det är sidan till en sådan sida. Man kan inte dra alla över en kam. & sen är tjejen lite...HOOOOST. .

& hon "dissar" bdb även om bdb har fler besökare än vad hennes blogg någonsin kommer att ha,.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: