Hemma

Postat: 2009-11-23 - Kl: 16:59:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag och mitt nackspärr är hemma nu. I stan träffade vi typ alla!? ganska så kul kan jag säga. Alltid kul att träffa Emma. Sedan på vägen hem på tåget så satt där ett sånt killgäng, med kayal runt ögonen och med långt hår. Dom såg ut som sånna som brukar lyssna på growling musik. & när man sitter på tåg/bussar och annat kan man inte låta bli att lyssna på vad folk snackar om. Den ena killen i gänget berättade att han hade slängt i en  pormask i hans klasskompis glas idag. Då kunde jag faktiskt inte hålla mig från skratt. För hur ofta lägger man en pormask i en kompis glas? det är bara så sjukt!

& till dig. Vem fan är fanny? hahahahhahahahah.
En kille ska "rövknulla mig nästa gång han ser mig" bara för att jag tydligen ska slå någon Fanny?
Vem fan är Fanny först och främst? För lite fritid skulle jag vilja kalla det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: