Hemma tidigare än jag trodde!

Postat: 2009-11-12 - Kl: 17:19:48 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Hej mina favoriter! Jag kom hem tidigare än planerat, så jag hinner skriva ett inlägg till. Jag gick då på "särmatte" och det var verkligen bättre än förväntat. Känns bra att så många fler va där och inte bara 2-3 stycken och skit tyst. Detta va verkligen värt det. Inte för jag tycker om matte men folket är ju nice, så ja. Nästa vecka måste man väl gå dit igen, hade ju självklart hellre slutat men är man tvingad så är man, nu är det snart dags för att åka till jobbet, jag däremot säga att det är tråkigt. Ska sluta så fort jag fått tag på ett annat jobb, men vi hörs senare. Jag uppdaterar-Ni läser. pusspuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: