Hemma ifrån stan

Postat: 2009-11-09 - Kl: 19:38:02 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Kom nyss hem ifrån stan, Påvägen hem möttes man av en överraskning med blå ljus överallt. Fullt med ambulanser,brandbilar och polisbilar utanför videokalle. Det hade tydligen varit en rejäl krock, eller jag vet inte riktigt. Väldigt läskigt att gå förbi där. Kände att jag fick en rejäl klump i magen, tänk så känner man personen? eller tänk så är det någon av mina närma kompisars mamma eller faster? man vet ju aldrig. Väldigt tråkigt när sånt händer iallafall. Håller tummarna för kvinnan/mannen som satt i bilen, och för passagerare som kanske också fanns med under krocken, men över till något helt annat nu, Träffade Emma baby i stan, satt och snackade om allt möjligt och sådant, tog lite bilder men jag lägger faktiskt bara in den som blev bäst på oss båda två, för jag tycker att det blir bäst så. Emma och jag planerade lite inför i helgen, vi hade tänkt oss att ta en runda till Dk och dansa loss lite på retro, även om dans inte är min starka sida så ser jag väldigt mycket fram emot det ändå. annars har jag inte så mycket att berätta för er nu, tänkte kolla på programet ULLARED för det är ett riktigt psycho program, tycker ni ska göra likadant, väldigt se värt. puss






Postat av: emma

FÖR VI ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN & JAG LYSSNAR "DUNKADUNKA" & TAGGAR HELGEN! YEAAAAG! ;D love you !!!!

2009-11-09 @ 19:46:10
Postat av: ebbasbdb@bdb

fan va snygg design ! :D

2009-11-09 @ 19:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: