Hemma ifrån Farmor

Postat: 2009-11-14 - Kl: 22:46:30 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Nu är jag hemma ifrån Farmor, det var rätt små trevligt men lite långtråkigt. Jag gick hem i ösregn. kan ni tänka er hur desperat jag är för att blogga och annat då? vi talar om riktiga problem, Jag ville förresten ha hit Lina nu, så hon skulle sova hos mig och det skulle hon, men den lilla jävlen säger att hon inte kommer för att hon håller på att somna. Ibland är Lina läskig.. Någon som förresten vill snacka skype?

Hittade en söt bild ifrån retro igår på Retros hemsida. Varför blir jag alltid så snygg på retros bilder? hm...


Postat av: lina

ahhaha men . det är ju långt kvar tills 00.16. dessutom är jag dööödens trött. :((<3

2009-11-14 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: