HEEEEEEEEEJ

Postat: 2009-11-06 - Kl: 10:52:48 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag sitter i skolan, hann inte uppdatera igår, men det får ni skylla på Adam och Lina för.
Vi var och handlade chips efter skolan, sedan skulle jag och jobba, Efter jobbet stack vi hem till elli för och kolla skräckfilm, men det blev ju inte som vi tyckte det skulle bli. Vi tänkte se den paranormal activity men då slutade högtalare och fungera och filmen var inte ens hel? typ bara nån reklam i början. Så vi kollade på en annan film istället, någon riktit psycho, tror den hette orphan. Så nu vet ni varför jag var så upptagen igår, orkar inte ta allt i detalj, sedan sov jag hemma hos Lina & nu är jag i skolan. Bättre uppdatering idag vill jag lova.

& ja, svar till anonym. Ska försöka hitta en bild på mig som "emo

puuuuuuuuusssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: