grått o tråkigt

Postat: 2009-11-09 - Kl: 14:39:33 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Slutade skolan vid typ 11, käkade och sedan tog jag & Lina bussen till klippans gymnasie, för vi ville se hur dom hade det och jämnföra med vår trevliga skola. Klippans skola påminner lite om hur vädret är idag, det är grått och tråkigt ute, & så fick jag uppfattningen om att det är på den skolan också, alla satt bara i ett bord o snackade och glodde på folk, ingen sprang runt och livade upp stämmningen som på vår skola. Skolan ser dessutom ut som ett jävla sjukhus som är byggt på 1500 talet. I klippan träffade vi lilla Leon som försökte få med oss in på hans engelska lektion, men de kunde han fete glömma, bussen hem lockade mycket mera. Vi träffade Robban som även han vill ha med oss på hans lektion, men nej, vi pallade inte det heller så vi tog bussen hem, träffade min stora syster på skolan, & självklart blir hon alltid lika glad att se mig , hahaha, bara för att jag gick i mjukisbyxor såg jag förslapp ut, hahaha. & Sen vill jag bara tala om för alla att vår Älskade & saknade Ina har kommit tillbaka till vår klass idag, jätte kul att se dig igen gumman, hoppas nu du stannar. Omvårdnad är inget för dig. det ska vara it media på Johnbauer. Så det så.


Postat av: sofia

jättesöt :)

2009-11-09 @ 18:54:08
URL: http://blondita.blogg.se/
Postat av: sofia

jättesöt :)

2009-11-09 @ 18:54:18
URL: http://blondita.blogg.se/
Postat av: sofia

jättesöt :)

2009-11-09 @ 18:54:27
URL: http://blondita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: