Godmorgon people!

Postat: 2009-11-02 - Kl: 09:23:58 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Shalala. Man är väl pigg och vaken idag denna underbara måndag. Eller inte. Jag är skit trött och sitter just nu och har media. Som tur är slutar man 11 och åker hem direkt eftersom Henny inte kunde tillbringa sin dag med mig. När jag kommer hem ska jag äta riktigt mycket sedan går jag och tar en powernap eller lägger mig i sängen tillsammans med datorn och katten. Inatt sov jag inte så värst bra, fick flera 100 sms, eller det lät som det och jag vaknade var och varannan minut. Jag smsade även till min bästis Måns i sömnen. & förresten, jag hoppas allt står bra till med dig hjärtat, du vet att alltid finns för dig.

nu ska jag koncenterar mig på hur min radiokanal skulle se ut ifall jag hade haft en.
pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: