Fredags mys javisst!

Postat: 2009-11-13 - Kl: 15:58:18 - Kategori: Henrietta - Kommentera

och vem är taggad om inte jag inför ikväll? kommer bli super skoj! Kom nyss hem från skolan nu, eller jag slutade typ 2 men det gick ingen buss ifrån ängelholm så jag tog tåget inom stan istället. Kom hem och sedan mötte jag mamma och fick pengar och busskort till ikväll. Jag tänkte börja fixa mig redan nu så jag kan se någerlunda snygg ut ikväll, haha. Men eftersom ni inte ska tröttna på min blogg, så kan ni få se lite videos och bilder från Gymnastiken idag. Vi skulle lära oss dansa. Men jag har ingen takt känsla överhuvudtaget. Fast jag och Isak var eliter när vi dansade. Det gick hur bra som helst!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: