Flickan är igång igen!

Postat: 2009-11-27 - Kl: 14:59:50 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Konstigt nog var det många som tjabbade emot henne. men vad hade hon räknat med egentligen?. Tjejen råkar tycka detta. Men då tycker vi något annat och då måste hon ta upp det i sin blogg igen. & vet ni vad? eftersom jag har tråkigt förtillfället så tänkte jag diskutera vidare med denna tjej ännu en gång. Hon tycker att bdb är som en desperat dejting sajt? ellerja, att det börjar bli. Okej,  men varför är hon medlem då? är hon depserat? Jag kan hålla med om att man tittat in någons bilder och tyckt personen sett bra ut ocu börjat snacka med den killen.  Men det slår jag dock vad om att hon själv också har gjort. Därför tycker jag fortfarande inte att hon kan gå omkring och tycka någon som hon själv då utsätter sig för och som hon ändå tycker är desperat?. Detta är egentligen ingen åsikt ifrån henne utan mer ett slags tycke som inte går ihop. Eftersom nästan sveriges alla ungdomar är medlemmar där så ser jag inte det som en slags dejting sida. Men visst, på ett sätt är det väl bra? Tänk de människor som inte vågar ta kontakt irl och tyckte det är lättare. Då är det väl en bra lösning att sådana "desperata" sidor finns?  Sedan kan jag nästan slå vad om att det finns lika många, om inte fler som även de hittar "kärlek" på Facebook.

Vi låter denna tjejen tycka vad hon vill om saken och skriva det hur mycket hon vill i sin blogg. Det har vi ju inte sagt något om ellerhur? utan tjejen måste bara lära sig att kunna ta att folk inte tycker samma som henne. Jag är en person i detta fallet som inte kan sitta och se att någon tycker att bdb är en fjortis sida och nästan en desperat dejtingsajt när tjejen i detta fallet själv är medlem på sidan?






Postat av: Ellinor

VARFÖR?! låt henne tycka vad hon vill hetta, de e skit jobbigt när ni tjabbar, och spec om sånt här löjligt :S Tycker om er båda två precis lika mycket, men börjar bli trött på att höra ert tjat om varandra och sen börjar ni till och med skriva om det i BLOGGEN!? Hallå? Borde egentligen inte lägga mig i, men de e jobbigt :S

2009-11-27 @ 16:20:40
URL: http://absoluteellinor.blogg.se/
Postat av: sebbe

haha vem e det? xD

2009-11-28 @ 00:12:42
URL: http://sebbelanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: