Färdig

Postat: 2009-11-04 - Kl: 16:42:43 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Är klar med min Recension nu, riktigt nöjd blev jag. & imorgon ska jag till skolan. Känns jätte bra faktiskt mår super nu förutom min arm som fortfarande värker! & vet ni vad jag kom på? jo, att jag glömt berätta lite om mig själv. Kanske bäst att jag gör det? Ni som orkar får läsa, ni andra bryr jag mig faktiskt inte så mycket om.

Jag heter i allafall Agnes Henrietta Hertzman. Bor i skåneland och är 16 år. Fyller 17 år i maj och har två Storasystrar. Den ena storasystern bor i Luleå och den andra hemma. Förut gick jag på Petersvenskolan men nu går jag på John bauergymnasiet i Ängelholm. Där läser jag media och it ämnen. jag äger två katter, en hemma hos pappa och en hemma hos mamma. Jag lyssnar på sjukt skum musik och har alltid överskotts energi. Min stora sysselsättning är att skratta sönder mig själv och umgås med mina vänner. Jag har jävligt kul humor (tycker jag själv). Har dagar då jag älskar att retas med elli,lina & mina storasystrar. Jag har stora och mycket allvarliga humörsvängningar och kan lätt smälla till någon om dom är dumma i huvudet. Jag sköter skolan så gott som det går och klarar mig faktiskt ganska bra. Äter mycket kebab och spaghetti. Kan stänga av öronen och inte lyssna. Är faktiskt jävligt duktig på nästan all idrott som innehåller bollar och sånt, suger riktigt hårt på redskapsgymnastik. Älskar att åka karuseller. Myttar för det mesta hela tiden om saker och ting. Festar för det mesta varje helg och gillar att glo på fotboll. Har tränat handboll men slutade för jag inte hade tid. Tränade fotboll och slutade för att jag tröttnade och sånt. SKa börja på fotboll igen och älskar det som fan. & nu kommer det mest otroliga, Jag, Henrietta har varit Emo men slutade genast upp med det när jag insåg hur jävla fult det var. Nu är jag stolt Blondin och ska kanske färga håret brunt för att jag är trött på saker och ting. Jag kan sitta  i 29894893 år och berätta om mig själv. för det kommer så fan heller bli bättre eller sämre, för jag har det bra som jag har det och tänker inte ändra på något.


Postat av: Anonym

kan inte du visa någon bild från när du var "emo"?

2009-11-05 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: