Ensam hemma är hon

Postat: 2009-11-10 - Kl: 20:22:26 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Jag är ensam hemma och det är tyst och mört i hela huset, Pappa och Annette skulle iväg och handla ny rauter så jag passade på att säga att dom skulle handla foundation till mig med. Hoppas bara på att det blir rätt färg så att den inte blir för ljus och inte för mörk. Senast jag handlade foundation var strax efter Malta i sommras, då hade man väldigt brun färg i huvudet och valde efter det. Nu passar inte denna färgen mitt face överhuvudtaget så får verkligen hoppas att detta blir rätt. Nu kom dom, så jag ska springa ner och kika på det nu. Pussokram!

Slänger in en bild på mig och Lina. tjusig inte sant?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: