En hyfsad dag i skolan

Postat: 2009-11-11 - Kl: 17:14:24 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Skolan är väldigt kall, jag går och fryser hela dagarna och jätte många andra också, maten är ju så konstig den kan bli. jag menar, vilken kille/tjej i vår ålder tycker att strömming är gott? kanske dumt att fråga bara, men ja. jag gillar absolut inte strömming i alla fall. Jag gillar vanlig mat, god mat. Vi på gymnasiet betalar ju trots allt för maten vi får, så jag tycker att de borde laga lite mat som vi faktiskt klarar av att äta inte sån mat man åt på medeltiden, för stömming påminner allvarligt talat om sån mat.. aja. Nu är jag döds trött, uttråkad och utsvulten men delvis lycklig för att jag har sovmorgon imorgon. det gillas verkligen jätte mycket för allt är så jätte stressigt just nu. det tycker i allafall jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: