Dags att sova!

Postat: 2009-11-10 - Kl: 00:27:55 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Nu är det väl dags att sova, blir alltid såhär sent och det är inte alls meningen, tänkte bara slänga in en låt som jag själv sover väldigt bra med i öronen. Så ni som har svårt att somna kan ju testa att lyssna på den. Detta är egentligen inte min musiksmak alls, men jag ska inte ljuga. För jag gillar denna på något sätt. Den fastna i mitt huvud och den har så fin text. love it love it love it! Ser faktiskt inte fram emot skolan så jätte mycket imon, jag gillar inte svenska. Känns sjukt segt, sen ska vi på något studiebesök på biblioteket, Känns fett drygt sen förlängs lektionen 30min och jag är inte hemma förren 4 tiden. så jag är verkligen pepp på de där studiebesöket 30meter ifrån skolan. heja heja heja henrietta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: