Cola och chips!

Postat: 2009-11-18 - Kl: 23:20:17 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Min syster är faktiskt snäll idag, tror det kan bero på att hon haft sitt "på g" här hela dagen, hon var och köpte 2 33cl's colaburkar till mig helt utan anledning. De köpte hon för sina egna pengar, väldigt hyggligt måste jag säga, tycker den där snubben kan komma hit oftare. Ni som går på P-piller vet hur gottesugna man blir bara ett två tre. Idag fick jag ett socker anfall. Slösade mina pengar på ett marschoklad och delade ett paket snören med Lina. När jag kom hem tiggde jag till mig chips utan min låtsas mamma och gissa om jag fick det? JAPP! chips och cola. Nu ska jag sova för imorgon ska jag till Båstad på studiebesök med skolan på någon radiokanal. Pussssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: