bjuder till det lite

Postat: 2009-11-09 - Kl: 20:00:10 - Kategori: Henrietta - Kommentera
kolla kolla kolla, så snäll jag är mot er, skulle egentligen kolla lite Tv men stannade lite extra för att ge er ännu ett inlägg. jo, senaste nytt! Pappa är skit jobbig, ber mig tömma diskmaskinen och ta undan efter maten, sen hålla något jävla snöre. Nu är jag skit trött i kroppen. Men jag älskar min pappa ändå för jag har verkligen lyckats få den bästa pappan i världen. Nu tänkte jag bara tacka alla för att ni gillar min design, Elli som tillverkat den med hjälp av mina petiga idéer & jag säger det igen, kontakta elli ifall ni vill ha ny och snygg design, för jag suger hårt på det och kommer aldrig kunna reda ut det. Nu bjuder jag till det med en super söt låt som de flesta av er känner igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: