allting har ett slut!

Postat: 2009-11-22 - Kl: 22:05:03 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Så ja, nu är min Frågestund avslutad. Tack för alla frågor!

vad fick dig att börja blogga?
Inget speciellt. Jag hade rätt mkt besökare på bdb, så jag tänkte att det hade varit kul att starta en blogg och se hur många som läste den. Sen tyckte jag att det skulle va en kul grej!

Varför rycker det i pain richen när jag tittar på dig?
pain richen kanske behöver rastas? Näe, men jag vet inte vad det är för något faktiskt.

vilken bh storlek har du?
pass! Nej men jag vill ju inte att random pojkar/flickor ska köpa bhar till mig så sånt håller jag för mig själv.

är du oskuld? om inte hur många har du haft sex med?
Jag är inte oskuld & jag säger pass på den andra. Det har ni faktiskt inte med att göra

Hur kan du va så ball?
För att jag är Den kvinnliga formen av kung och råkar heta Henrietta Hertzman

har du spelat fotboll?
yes I have

röker du? eller har gjort/provat?
Jag röker inte, men har självklart provat. Ingenting jag rekommenderar dock!

ska du bli brunett?
Jag är osäker samtidigt som jag är säker. Jag vill men ändå inte. Blondiner har ju trots allt roligare! ;)

varför tycker du att jag är en så  bra lillebror?
För att du är min lilla älsklings lillebror. That’s it!<3

vad är det bästa med att vara henrietta?
haha,  skulle varit lättare att svara på frågan vad som var sämst med att vara henrietta, men ja,det bästa är väl att man får så mycket uppmärksamhet. Skulle va det.

varför festar du med typ 95 killar, får du inte lika mycket uppskattning o får du inte den uppmärksamhet när du festar med äldre personer än med barn fyy för dig
Till E.P , Jag kan börja med att tala om för dig att jag inte bara festar med 95a killar. Där var några på festen som av de igår men där va även äldre personer. Sedan så ska de väl inte spela så jävla stor roll om personerna är 95or eller 90or? Dom är fortfarande mina vänner så jag ser inte dom som någon siffra. Sedan får jag all den uppskattningen jag söker, så du är totalt ute och cyklar. Du kanske bara är en av de avundsjuka människorna där ute i världen som jag inte bryr mig ett dugg om?

hur får du ditt hår så som du har det& har du löshår?
jag duschar alltid håret innan jag börjar fixa det, lägger i mousse eller vax sedan fönar jag. Sedan är det inte speciellt svårt, bara till att tupera frillan som du vill få fram. & ja, jag har löshår. Men mitt löshår är väldigt kort och jag har det endast för att göra håret tjockare nu. Ska sluta med det så fort mina föräldrar fått mig att gå till frisören.

vad har du för betyg i 9an?
som slut poäng hade jag 225

"Detta är ingen fråga, men tycker vi tar med denna kommentaren ändå. Väldigt gulligt skrivit. Tack!<3"
jag diggar dej o din kompis lina somfna har bevakat din bilddagbok typ 1 år nu o du e tvärkul o kolla på man blir alltid glad över dina vidio klipp o speciellt den ni gjorde nu sisst i båstad har kollat på den tusentals gånger o skrattat o till o me visat mina vännet ni e asgrymma diggar er som fan asså.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: