Absoluteellinor gästbloggar!

Postat: 2009-11-08 - Kl: 13:16:48 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Tjabba tjena hallåååååee! Nu gör jag ett litet inlägg utan att ha frågat om lov, busigt va? Jag tänkte mest berätta att det är jag som suttit och pusslat ihop hettas design och gjort hennes bakgrund och header, och ja, helt enkelt designat hela hennes blogg. Detta är något jag gör till vem som helst så om ni tycker hennes design är snygg så kan ni kika in på min och ta kontakt med mig, dock är detta inte gratis såklart eftersom jag lägger ner väldigt mycket av min egna tid på det. http://absoluteellinor.blogg.se/

I övrigt så tänkte jag skriva några rader om världens bästa Hetta. Hon är helt klart en av mina närmaste vänner sen några år tillbaka. Hon har världens mest konstigaste och sjukaste humor som ni säkert redan märkt här i bloggen, hon är en underbar vän som man lätt kan vända sig till och jag helt enkelt älskar min lilla hetta. Du är bäst, love u <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: