2012!?

Postat: 2009-11-11 - Kl: 17:27:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Är det någon mer än jag som skulle vilja se den dära filmen 2012 som handlar om jordens undergång? jag är riktigt pepp på att se den, inte bara för att jag och Lina brukar sitta och snacka om jordens undergång utan för att jag är sugen på att gå på bio. Jag gillar bio jätte mycket och ett tag kollade jag nästan alltid bio, men nu var det faktiskt rejält längesedan så jag tycker det är dags snart igen, Lina och jag har nämligen planerat att se denna om några dagar. Ser fram emot det även om det kanske inte blir på bio, utan hemma i soffan. Jag måste också erkänna att jag är sjukt rädd för att världens ska gå undeer, går rätt ofta och tänker på det. Sen måste jag bara meddela mina söta blogg läsare att jag är sugen på chips. inte sådär lite sugen, utan jag skulle kunna äta hur många chipspåsar som helst, för man vet ju aldrig när jorden går under! haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: