vilken mms...:|

Postat: 2009-12-03 - Kl: 23:40:43 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Gah, fick ett lite små porrigt mms till mobilen, gulligt värre! Men det var inte det jag skulle berätta utan jo. den enda anledningen till varför jag går till skolan imon är för att caféterian säljer negerbullar! visserligen är en bolle ganska så dyr, kostar hela 10 kr! men det är det värt! skolan på fredagar är inte lika bra och kul utan denna finess! Succé skulle jag vilja kalla det! jag går och lägger mig nu dessutom, känner mig död. Tror att det bara var det jag ville få sagt, eller JO! jag har skaffat facebook, det trodde ni aldrig va? jag är rätt så social där om jag får säga det själv, inte för att jag fattar så mycket, men det kommer väl får jag hoppas! Skulle egetnligen lagt in en bild på en negerboll som jag åt för förra veckan, men icke! hittar inte mitt usb minne, och det råkar vara där bilden ligger. lägger in den imon, och jag lovar! den är helt perfekt!!! ge mig liksom...

nu vill jag sova och ska därför göra det. Vi ses imon, och hörs. Har planer att åka till Retro och kanske träffa en person på dagen, äh! får se hur det blir med det, puss o hejsan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: