Väla/stan

Postat: 2009-12-29 - Kl: 19:25:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Som om det inte var tillräckligt med shopping igår så åkte jag och Lina till väla idag också. & vet ni vad? Där fann jag faktiskt ett linne som jag ska ha tillmina lackleggings. Min outfit till nyår blir väldigt enkel och stilren men det är så jag vill ha det. Gillar inte så mycket glitter och glaumor, men ska försöka hitta något glittrigt i alla fall. Smaken är som baken, delad. Såhär kommer jag se ut alltså. Säg gärna vad ni tycker!

Det blev en runda in till stan också för mig och Lina. Vi skulle in och kolla om det gick någon bra bio. Vill jätte gärna se den dära, "allt för min syster" men den skulle tydligen inte gå idag. aja. Vi köpte ett flak 7,0 som ska drickas på nyår och annat, sedan drog vi oss hemmåt.



Postat av: Anonym

Har du redigerat benen?

2009-12-30 @ 18:08:07
Postat av: josefin

var har du köpt linnet?=)

2009-12-30 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: