trött?

Postat: 2009-12-12 - Kl: 13:21:59 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Trött? nejdå absolut inte. haha. Jag är tröttast i hela världen ska ni veta. & Ont i kroppen har man också. Tack för igår alla. Riktigt kul att se folk man inte träffat på evigheter. Sedan är de ju alltid folk som ska förstöra genom att "kaxa" på discon, HAHA. Så jävla fånigt. Är dom inte där för att ha skoj eller? Säger som Rasmus sa till mig igår, ni är bara avundsjuka för att vi tar alla killar, hahahahha. Nej men ärligt, blir det roligare av att söka bråk? verkar ju inte som det i mina ögon. Som tur va hände det ingenting.

Jag blev väckt nästan halv 1 och ligger fortfarande i sängen, är totalt stendöd. Ska till väla om nån timma, blir att handla lite julklappar osv. Puss på er babes!

låten som jag är beroende av denna förmiddagen är :



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: