Tradition

Postat: 2009-12-23 - Kl: 22:11:32 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Varje kväll innan julafton har vi som tradition att mamma inte orkar hålla sig längre så vi får öppna en julklapp var i förväg. Ikväll hände detta självklart igen. Jag fick ett jätte fint armband som jag blev jätte glad för som min låtsaspappas syster har gjort. Mamma hade beställt vars ett sådant armband till mig och mina storasystrar. Armbandet går även att ha som ett halsband. Men jag älskar ju armband så ja. Jag ska ha det som ett armband. I ett av armbandets barlocker så står det mitt namn utspritt. Väldigt snyggt!


Postat av: Alexandra Jeppsson

Det var riktigt snyggt! :)

2009-12-29 @ 19:54:49
URL: http://alexandrajeppsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: