SLUUUUT

Postat: 2009-12-06 - Kl: 11:35:34 - Kategori: Henrietta - Kommentera
allt som har en bra början, har ett bra slut! Så här med avslutar jag min lilla frågostund för denna gången, Så nu tänkte jag sätta mig ner och svara på allas söta små frågor ni faktiskt frågat! höööh, tjaa. Det blev inte så många som jag hade förväntat mig, ni är några riktiga snåla jävlar ;) hela 18 st blev det iaf. Så ni får svar om några min, 10-20 minuter! Senare idag kommer jag slänga in bilder och berätta om festen igår men det får vi se om det händer nu på morgonen eller i eftermiddag, ska nämligen och jobba snart om någon timma. Sedan ska jag in till stan med min babe Emma och snacka lite skit! träffa oss? tja.. har ni tid o lust så slå en pling! loveyaaaaaaa



I miss the old times hun. Love you<3

080523 <3
Henrietta Hertzman hjärta Nicolin Mathiasson


Postat av: NIKOLIN

Jag saknar det också lite för mycket..

Vi var ju oslagbara! <3

2009-12-06 @ 16:39:00
URL: http://nicolinsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: