Skolan som vanligt

Postat: 2009-12-10 - Kl: 12:33:37 - Kategori: Henrietta - Kommentera
sitter som vanligt på media lektion denna tiden varje torsdag. Helt okej faktiskt, vi lyssnar på de sista radiosändningarna. Mysigt att bara sitta och lyssna hela tiden. Jag gillar det och jag gillar även torsdagar eftersom vi har sovmorgon då. I vanliga fall brukar jag få gå upp klockan 6 men idag sov jag till klockan 10. Sedan kom lina hem till mig och sedan tog vi bussen hit. Inte så mycket som händer idag, kanske ska städa mitt rum och plugga lite matte. De två absolut tråkigaste sakerna som finns.

Många har frågat var jag köpt "linnet" på min videoblogg. Det är egentligen en sommarklänning. & jag köpte den i malta i sommras & jag gillar den väldigt mycket ..

sedan har jag fått frågor om vad låten som jag la in i veckan eller i söndags eller när det va hette. Den som väckte minnen hos mig. den heter så mycket som :   Adore You - Lil Rain




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: