Seg uppdatering pga GÖTEBORG!

Postat: 2009-12-29 - Kl: 01:13:25 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Skönt att vara hemma igen men samtidigt skönt att få ha gjort en utflykt tillsammans med sina vänner. Hade en toppen bra dag även om det var lite långtråkigt imellan åt men sånt får man ju helt enkelt tåla. Jag fick en hel del köpt med än förstås inte klar med min Nyårs outfit ännu. Jag fullkomligt avskyr att hitta kläder till speciella tillfällen, och det är nog mest därför att jag är sjukt dålig på det. Men idag hittade jag ett par glansiga leggings som blir en liten del utav klädesvalet till nyår. Bilder kommer in på allt jag köpt men först bilder från dagen.



( Detta är Ola, Han satt och söp lite på bussen på väg mot Götet,
Han berättade för oss att han skulle upp och fira att han vunnit thaiboxnings SM.
Vi började snacka med honom för att jag och lina satt och skickade lite bluetooth till folket,
så råkade komma till honom, så det var himla skoj. Rolig pratstund lilla Ola.)


Här ville jag & Lina bli fotograferade för att där har de spelat in Riverside serien





Postat av: Anonym

har lina en blogg ? (:

2009-12-29 @ 10:08:55
Postat av: Filippez

Kärlek på era gucciväskor (a

2009-12-30 @ 13:21:43
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: