seg dag ...

Postat: 2009-12-25 - Kl: 23:49:53 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hela dagen har jag bara suttit inne på msn, bdb och facebook. Tråkat så att jag nästan ryckt av mig håret, men ett par timmar in på kvällen så kom min räddning. Kenan smsade mig och vi snackade lite på msn osv. Sedan så beslöt jag mig för att titta in hos honom ett litet tag. Hemma hos honom fick vi massvis med godsaker sedan vodka/cola att dricka. Inte för att jag söp mig full men det var härligt faktiskt! Kollade lite på tv och snackade lite grann. Kenan kan faktiskt vara riktigt snäll, jag kanske har dömt honom för mycket. Sidan han visade för mig ikväll var väldigt trevlig. Han familj var jätte söta! Tack för ikväll kenan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: