Såhär är det

Postat: 2009-12-06 - Kl: 17:06:22 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Kollade steffis bdb nyss, alla gamla bilder på oss. Åh! vad jag saknar't istället, får en sån klump i magen av tanken att vi inte ses så ofta mer. Att vi alla är på olika håll och sysslar med andra saker, jag vill samla oss igen. Vi hade alltid så extremt roligt tillsammans, & ni vet att jag älskar er! Jag saknar inte bara oss tjejer, utan hela klassen i på petersvenskolan, vi kanske inte hade den bästa gemenskapen alltid, men vi var ändå alltid vänner till grunden och håll ihop. Jag vill att ni ska veta att jag tänker på er ganska ofta. Här är en film som lina har gjort om vår klass på ps. Väldigt sorlig för oss som är med i den, men jag gillar den. Den är lång men värd att se! ett bildspel ifrån gamla klassen, kärlek till er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: