Outfit

Postat: 2009-12-02 - Kl: 18:18:36 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Kolla, det är så här att jag tyvärr inte kan slänga in så mycket bilder för tillfället. Min kamera är ju sönder och åker snart in på lagning, sen tänker jag nog ta och sälja den för att den är kass! Tänker köpa en annan som är bättre och tar bättre bilder. Det kommer bli bra. Jag tycker att det är väldigt väldigt tråkigt att använda mobilkamera såfort jag vill ta en bild, Min mobilkamera har liksom börjat suga fett hårt. Mina bilder bli lite gulaktiga. Inte fina överhuvudtaget. pusshej

Postat av: h

coolt med bilden i högra hörnet, att den inte rör sig ;)

2009-12-02 @ 18:35:23
URL: http://fattigamiljonarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: