oj just det!

Postat: 2009-12-13 - Kl: 22:01:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag glömde berätta lite fakta för er innan, så ja. I dag började med att jag steg upp, Rasmus hade sovit hos mig för att han skulle ta hand om mig eftersom jag var lite vild igår, menja. ni som tror det hände något tror helt jävla fel för det hände inget, vi sov så gott! & imorse gick vi ut på en promenad. sedan skulle jag och jobba. Efter jobbet ville min syster beställa mat från pizzerian eftersom hon var minst lika bakis som mig och jag tackade inte nej. men jag hade ganska så mycket ångest. Jag ville ha kebabtallrik,kebabsallad,räksallad,pasta osv och jag kunde bara inte bestämma mig, så till sist fick det bli en kebabtallrik med extra tomater,gurka och massa annat sidan om. För som ni kanske förstått så gillar jag sallad jätte mycket.

När vi hade käkat klart och sånt kom gästerna hem till pappa som skulle dit för att annettes mamma fyller år idag och hon renoverar köket så vi skulle ha "kalas" hemma hos oss istället. Så gästerna kom sedan hämtade mamma mig. När jag kom hem till mamma la jag mig direkt i sängen och knappade in på bilddagboken as usual. Sedan hjälpte jag mammsi att baka lussekatter. Efter att mamma och jag bakat så gjorde mamma en räksmörgås till mig. ME LIKE! Bilder på den söta mackan kommr in imorgon, och bilder på lussekatts bakningen kommer in det med. Nu så är det dusch och nattinatti som står högst på listan, så jag har inte så mycket mer att säga mer än att jag älskar min mamma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: