Nyårsaftons morgon

Postat: 2009-12-31 - Kl: 11:35:12 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hej alla idag är det NYÅRSAFTON, wiiiho. & självklart vaknar man upp med världens värsta förkyldning. Nog peppad man blir. Men det stoppar inte mig från att ha en kul nyårsafton. Det gäller bara att ta en liten iprem och lite nässpray sen är man på fötter igen. Då betyder det alltså att jag det inte kan bli värre än så här imorgon. Nu ska jag snart och sola igen ...IGEN!? ja! haha. jag ska och sola igen tillsammans med min syster. Vi drar ungefär vid 12-tiden. Efter det kommer lina hit och vi börjar fixa lite inför ikväll, sedan vid halv 7 käkar vi här hemma med mina föräldrar och farmor osv. Sedan tar vi tåget 19.20 och där hoppar alla på. Sedan är vi då påväg mot stattena där vi har förfest. Sedan bär de nog av en stund till pålsjö innan det blir kärnan klockan 00. För människor, vi ses väl på kärnan vid 12 slaget? ingen vill nog pussa mig nu....eller det vill ni kanske? jag bjuder på en förkylning.

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: