nu bloggar jag

Postat: 2009-12-16 - Kl: 10:04:48 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Nu bloggar jag på lektionstid för att jag är klar med att skriva loggbok. Det känns sådär dystert idag och jag har en klump i magen efter allt som man gått igenom denna vecka. Man har fått se så mycket känslor och olika reaktioner att man knappt vet var man har sig själv längre. Detta är kanske ett väldigt dystert blogginlägg också men det får ni faktiskt tåla och jag tror ni flesta förstår varför detta blir ett litet "deppinlägg". Imorgon är det minnesstund och det känns väl sådär. Inte för att jag kände Jan så värst bra bara för vi talats vid på skolan några gånger men detta känns verkligen synd, eller ja. riktigt riktigt hemskt. Man har inte hunnit inse att du är borta ännu men sånt tar väl lång tid.. antar jag. Det snöar dessutom ute. Både igår och idag. Det var någon som sa att du aldrig fick se julens första snön och ja..det fick du ju inte heller. Jag vet inte om du gillade snön eller hatade den men det är ju ändå lite sorligt. och ja,.. känslorna är blandade och kommer nog tyvärr vara det ett tag.

Nu ska jag försöka bli på bättre humör, vi hörs sen!
Ta hand om varandra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: