Mörkt och kallt

Postat: 2009-12-02 - Kl: 22:59:54 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Innan jag säger godnatt till bloggen och till er alla måste jag bara säga att det är väldigt kallt ute. Inte sånt där lagom kallt utan verkligen super kallt. Det är frost på allt bilrutor och sådant, jag höll på att halka i morse när jag gick till busshålsplatsen. Är det bara för att det är december eller? För direkt när det blev december blev det så här svinigt kallt! Om ni frågar mig så gillar jag faktiskt inte det här, jag föredrar varme inte att frysa skallen av mig. Det kvittar nästan hur mycket man tar på sig, man fryser verkligen ändå! är så trött på detta nu. Sen är det inte så att det bara är kallt på morgonen och kvällen, utan hela jävla dagen får man stå ut med denna kyla. Snart köper jag en bärbar bastu som kan gå och sätter mig i den. Nu ska jag krypa ner under täcket och skona mig själv till nästa morgon, inte något man ser fram emot direkt, men jag måste till skolan, Speciellt nu när man varit borta är det extra viktigt. men skolan är tyvärr inte lika skoj längre, alla är så tråkiga och deprimerade av denna mörka och kalla vardag.  Jag röstar på att jullovet ska komma nu nu nu! Sen en imponerande sak dåva. Jag har inte gått i smink på flera dagar det är skönt, men sen så ser jag ju ut som en riktig lök också. får se om jag orkar ta på mig lite smink imorgon, annars är jag la naturell. aja. fuck it. Gotten natten och sånt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: