konsert!

Postat: 2009-12-16 - Kl: 22:13:52 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Kom nästan precis hem från petersven konserten, alltså min förra skolas konsert. Jag älskar allt som har med petersvenskolans musik att göra. Lucian,musikprofilen,vårkoncerten,julkoncerten, skolavslutningar och musiklektionerna, men tyvärr så går jag inte på den skolan mer. Saknar det faktiskt varje dag. Stämmningen och kompisarna, ja! till o med lärarna saknar jag. love it love it love it! Men ja, efter konserten så tänkte jag att jag behövde skita i hur jag såg ut, innan idag har man gått med luvan uppe och gjort allt för att frissan och sminket inte skulle förstöras, men nu ikväll snöade och faktiskt SNÖAR det fortfarande sjukt mycket. Så jag,lina och elli beslöt oss för att ha snöbollskrig med alla småkillarna på petersvenskolan. Det slutade med att lina Halkade 2 gånger och jag blev mulad. Mysigt men ändå kul. Det är skönt att bara kunna skita i håret,sminket och kläderna för en stund ibland. Så okej, snö är kanske inte så hemskt som det brukar vara, man kan ju alltid göra något roligt av situationen. SNÖA PÅ!'









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: