Julkort

Postat: 2009-12-22 - Kl: 17:30:10 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Detta kom som en chock. I somras när jag var i malta bodde jag med två tjejer. En tjej från malmö och en tjej ifrån Falun. Tjejen från falun och jag kom hyfsat bra överens men tjejen från malmö hatade nog mig, jag tror det kan bero på att jag var rätt så retlig. Tjejen visste hur hon kunde göra mig irriterad. hahaha. menja. Idag när jag kom ner där nere så sa min låtsas mamma att jag hade fått julkort, och första tanken var. är det från tandläkaren eller vad fan. Så kollade jag på kortet så var det ifrån tjejen som bodde i Falun. Tack så mycket! det var gulligt av dig. God jul på dig också :)

jag börjar gilla det där med julkort!


Postat av: Dessie

Just nu gör jag bara designer till mina närmasta vänner, men kanske börjar med gratisdesigner till andra snart med...

2009-12-22 @ 18:48:23
URL: http://dessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: