I morse

Postat: 2009-12-05 - Kl: 17:39:12 - Kategori: Henrietta - Kommentera
I morse blev jag väckt av min pappa som alltid annars, han låter mig ALDRIG sova, visserligen var klockan halv 1 men ändå, jag är en mycket trött människa! Bara för att han inte kan sova länge så blir han avundsjuk och låter inte mig sova som kan, jag tror det är så! menja. Snart bär det av ut med Nadja. Vi ska på en fest. men jag tänker inte säga var. För då ska ni alltid komma dit! & eftersom det ej är jag som har festen så kan jag ju nt tvinga honom att släppa in. Jag har ångest innan, hade ingenting att ha på mig. & det har jag fortfarande inte. Sitter här med mina håliga leggings och ett svart tublinne. Tråkig outfit men vem fan bryr sig kom jag fram till.

Här är en bild ifrån imorse när jag var mitt uppe i mitt funderande!


Postat av: NAADJAAAAAAAAAA

jag hade riiiktigt roligt höhö, pardey nästa helg igen mabye hihi?

loveu nykteriste'N!

2009-12-06 @ 18:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: