höh

Postat: 2009-12-20 - Kl: 16:27:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera
okej,. innan vi börjar klaga så kan jag ju berätta. JAG ÄR INGEN GUD PÅ ATT STAVA!? vem bryr sig. Tror ni förstår vad jag skriver ändå. Sedan så skriver jag bara rent ut, inte så att jag sitter och skriver sakta och noga. det flyter på de som kommer upp i skallen, så ja. en hel del slarvfel kommer också upp. Så ingen idé att ni påpekar min stavning. jag blir inte direkt ledsen. snarare skakar på huvudet och skrattar åt er. SÖK TILL LÄROVERKAT! godjul

& att jag skrev "tillbacka" är bara ett av mina stav fel. jag vet om att det stavas tillbaka. Skitlöjligt att ni ens påpekar det. Ber jag om hjälp så kan ni hjälpa mig. men inte annars. Men för att va snäll ska jag rätta tillbaka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: