Har jag slutat blogga?

Postat: 2009-12-20 - Kl: 15:03:54 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Har jag slutat blogga? Nej verkligen inte. Jag jobbar på att ha så många och täta inlägg som möjligt, men det är svårt att hinna med allt. Jag har varit med mina vänner och då känns det lite osocialt att börja blogga mitt i allt. Så därför prioriterade jag mina vänner före förstås. men lägg märke till detta. JAG BLOGGAR JUST NU! och det känns bra ska ni veta. Jag är tillbaka och kommer uppdatera mycket idag för idag ska jag bara vara hemma hos mamma och äta god mat,klä julgranen och umgås med mina systrar. För detta har jag kanske inte berättat, men min ena storasyster bor ju i Luleå som ligger nästan högst upp i sverige och henne har jag inte träffats sen i sommras, men ja. hon kom hem i torsdags och då vill man ju umgås så mycket som möjligt. I fredags var jag med mina tjejer, Lisa,lina och elli. Vi kollade Paranormal activity och käkade chips. Sedan sov jag över hos Lina. 

Igår Kom Lina hem till mig och vi åkte hem till min Bästis Måns, där kollade vi också film och det blev He's the girl. Den hade jag tydligen sett förut för jag kände igen den rätt mycket. I morse vaknade jag och lina av att pappa knackade på min dörr, dags att gå upp. Skulle ju iväg och jobba. På jobbet fick vi vars en chokladask och en trisslott, men som vanligt vann jag inte ett skit. Men såklart så vinner min storasyster. SKIT STÖRIGT. hon vann hela 75 kr. orättvist.....

Nu ska jag vara social och glo Robinson. PUSSS



Lägg märke till att det står en Julmust längst ner till höger..
JAG BARA ÄLSKAR JULMUST!

Postat av: Anonym

förlåt för ja rättar dej men de stavas tillbaka (A) haha

2009-12-20 @ 16:18:57
Postat av: Anonym

elr ska ej rätta de e mkt fel du skrivity hah aU(A)

2009-12-20 @ 16:19:59
Postat av: nellie

tror filmen heter She's the man :)

& den är bra! :)

2009-12-20 @ 21:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: