Har jag gått och fått minnesluckor?

Postat: 2009-12-02 - Kl: 19:12:03 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hm.. man kan nästan ta en funderare över var jag hållt hus de senaste månaderna. För jag råkar inte ha ett enda minne av att dessa bilderna togs. Desa är ifrån återträffen ifrån malta som jag var på språkresa på i sommras. Saknar det dock så att det gör ont i magen. Alla människor och alla ledare. Vädret och stämmningen, saknar det verkligen. Det tråkiga är att vi alla antagligen inte kommer att samlas igen. Men ni som ser detta ska veta att jag saknar er och tänker på er väldigt ofta! ni är bäst! Malta 09<3


Frida och jag!


Frida jag och Alice, miss u babes<3


Mishel och Joel, saknar er pågar!


Joel igen sedan är jag dum nog och glömt namnet på snubben bredvid!
ajaj, men ni är saknade iallafall. Pusspåer sthlmare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: