HAHAHHHA

Postat: 2009-12-30 - Kl: 19:21:23 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Det var de dummaste jag hört. Fick en kommentar om jag radigerat benen på bilden där jag visar mina kläder till nyår. jag menar, varför skulle jag redigera benen? vad i helvete. hahahah det har jag definitivt inte gjort! Det är skinnleggingsen som skrynklat sig lite så det kan se ut som om att jag redigerat men vafan HAHAHA. skrattar för mig själv när jag tänker på det. jag menar, vad skulle de vara bra för? xd

Postat av: Filippez

haha fjantigt :D och förresten så vet vi att din blogg är bäst :)

2009-12-30 @ 22:01:14
URL: http://filippez.blogg.se/
Postat av: nellie

men det var ju en fråga den ställde om du kollar kommentaren? ;p

2009-12-31 @ 15:53:08
Postat av: henrietta

men varför skulle jag ha gjort det? :)

2009-12-31 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: