Film med mamma

Postat: 2009-12-29 - Kl: 23:02:34 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Satt och kollade lite film tillsammans med min mamma och hennes kille. Känns lite fel att säga kille, känns som de låter som att de är någon i min ålder då. haha. Men det var lite små trevligt. Tyvärr minns jag inte var filmen hette, handlade om en tjej som sökte in till advokatskola för att få tillbaka sin pojkvän. Väldigt bra! Nu sitter jag mest nere på mitt rum eftersom klockan är så mycket, jag dunkar lite musik och tar det lugnt. Hade planerat att snacka lite skype med lina, men eftersom hon loggat ut så blir det väl antagligen inte. aja. Här får ni en bra låt!


Postat av: Anonym

tuff brud:)

diggar din stil rent ut sagt:)

2009-12-29 @ 23:26:41
Postat av: lina

NAHE. jag har inte loggat ut :D jag bytte dator..<3

2009-12-29 @ 23:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: