Filip Gästbloggar

Postat: 2009-12-16 - Kl: 22:42:36 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hej på er alla! :)

Låt rubriken tala för sig själv, det här är en så kallad "Gästbloggning".
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag kan ju först och främst berätta vem jag är.
Jag känner inte Henrietta AKA BALLONGSKALLE så jätte bra, endast träffat henne en gång
och det var på DHW :) Hon är jättesöt!

Jag heter iallafall Filip Eklund och jag bor i Jönköping :D Mer behöver ni väl inte veta..

BDB: eklundf

Blogg: www.filipeklund.blogg.se (Inte alls aktiv) man har ju inte orken, hä-hä

Det var väl allt jag hade att säga! Sköt om er och var rädd om min Ballong :D

PUSSHEJ! / Filip Eklund





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: