Drar till jobbet

Postat: 2009-12-06 - Kl: 12:40:24 - Kategori: Henrietta - Kommentera
drar till jobber nu i 1h och är hemma vid 2. Då ska jag ju som sagt iväg med emma, men innan det kommer jag nog blogga lite trots allt, & fattar ni hur stressad jag är?  ska hinna plugga matte, städa,duscha,sminka mig osv innan jag drar till stan med henne, fattar inte hur jag kommer hinna. Tror det får bli matte ikväll och imorgon istället. Ska klara detta provet. tack vare min dyskalkeli, lets google it om ni inte vet vad det är, så ja. tack vare den så fick jag 3 poäng i från g på mitt förra matte prov. Jag och matte är inte bra vänner, jag ärligt talat HATAR matte. inte lönt att försöka lära mig ens. men som sagt, sticker och jobbar nu. Så länge får ni ta del av en låt som spelades en massa igår och som jag faktiskt fastnade för. Visst okej, den är gamal kanske. vad vet jag? jag gillar den nu iaf! hihi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: