denna låten väcker minnen

Postat: 2009-12-07 - Kl: 23:50:17 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Denna låten väcker minnen, och eftersom hag har börjat kolla på gamla bilder och annat så tycker jag att det är bäst att jag slänger in denna också. Jag saknar vissa tider sjukt mycket, vissa mer vissa mindre. Fan vad bra jag hade det ändå. Mycket man har gått minste om nu, många felsteg man gjort nu, saker man ångrar helt enkelt. Denna låten lyssnade jag alltid på, och då menar jag alltid då när jag hade mycket problem och när jag var ledsen. Så den betyder mycket för mig.


Postat av: Micke

vad heter den låten?

2009-12-08 @ 16:06:37
Postat av: mACKEEEke

Saaant , att den väcker minnen ;o

2009-12-09 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: