Bilder sen skolan igår!

Postat: 2009-12-05 - Kl: 17:24:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera

som ni vet håller vi på med radio i skolan just nu, jag jobbar tillsammans med Jonas och Nicole. Vi har fixat vårt radio schema osv nu, fett hett! Vi kanske inte blir den bästa men vi har i alla fall exakt allt med som vi ville få med. okej, mer musik hade vi förstås velat ha. men man kan inte få allt här i världen. Vår radio kanal heter radio all the time. Vi kommer antagligen sända på måndag eller onsdag, så lyssna på oss och vår fail radio! & jag kanske borde säga att jag är osminkad på dessa bilderna, eftersom jag faktiskt gått osminkad hela skolveckan, kanske lite puder och sånt. men annars ingenting. & det ska jag skippa nästa vecka också tror jag. Det är skönt. Man slipper stressa och gå upp tidigt. man kan ligga kvar länge istället!




Postat av: bina

inte för att jag känner dig men du var jätte fin osminkad :)

2009-12-21 @ 21:04:39
URL: http://jessiebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: