Bilder och annat från idag

Postat: 2009-12-10 - Kl: 17:16:56 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Nu kommer det in lite nyare och intressantare bilder. Det är så här att jätte många i min klass har fått för sig att göra dreads och det är dock något jag aldrig hade vågat göra. Jag tror att det gör väldigt ont och sådant men det är ju trots allt en smaksak. 3 st i min klass har snart tagit insiativet men det är bara 2 st som har börjat. Jag vet ju dock inte om jag får nämna deras namn i bloggen så jag tror jag struntar i det faktiskt. Eftersom vi ej har något att göra på lektionerna nu när det är snart avslutning så sitter de och fixar dreads inne i klassrummet & jag är ju väldigt nyfiken, så jag gillar att titta på! hihi.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: