Banhof ikväll

Postat: 2009-12-26 - Kl: 13:00:01 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Ikväll smäller det! Ska till Banhof med helena och kanske lilla Lina. Kommer vara fett med ös får jag hoppas. Inte för att discon är min starka sida men det blir vad man gör det till och detta kommer bli kanon! Först nu på dagen ska jag till världens jävla tråkiga julkalas. Kommer dö en liten bit ifrån krisitanstad i hela 3 timmar. Massa vuxna människor och min storasyster som jag är skit sur just idag. Kommer få äta julmat IGEN. Frågan är om jag ens kommer att överleva. Saknar Lina som in i bomben, den jävlen har varit putsväck hela julen. Fruktansvärt. Men idag kommer hon hem och gör mig happy. Men nu ska jag in i duschen. Puss


Postat av: Anonym

nice bakrund du har!

2009-12-26 @ 13:30:52
URL: http://linastte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: